Friday 4 January 2013

04/01/2013 ~ "HEPI NEW YEAR ALL" :)

Catatan pertama di tahun baru 2013....setiap kali tahun baru orang akn bertanya tentang azam baru..dan aku sendiri bertanya pada diri 'apa azam aku thn ni?'
Sebenarnya tiada azam pon...hehe..cuma harapan dan matlamat yg sememangnya amat jelas bagi ku...
hampir setahun berada di tempat orang seorang diri....dan mungkin sdh tiba masa nya utk aku kembali ke pangkuan keluarga yang amat dirindui....mgkn ada sesetengah org akan berkata 'jgn terlalu manja..belajar lah hidup berdikari...' hmmm...mgkn ada betulnya apa yg mereka katakan...tetapi kata lah apa sahaja,yg aku tau
aku ingin meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga terutamanya ibu ku.....aku tdk mau dia rasa kesepian dan keseorangan...aku ingin berada disampingnya setiap waktu...

Semoga tahun ini harapan dan matlamat aku akn berjaya...demi mereka,keluarga yg ku sayangi dan rindu..


i'm coming home...i'm coming home....tell the world that i'm coming home...



No comments:

Post a Comment